Návrh integrované marketingové komunikace společnosti Robert Bosch, spol. s.r.o. – Bc. Martin Škaloud
Bc. Martin Škaloud
Diplomová práce
Návrh integrované marketingové komunikace společnosti Robert Bosch, spol. s.r.o.
Proposal of Integrated Marketing Commuication of Robert Bosch Co Ltd.
Anotace:
Tématem diplomové práce je návrh integrované marketingové komunikace divize automobilové techniky předního celosvětového dodavatele v automobilovém průmyslu v České a Slovenské republice. Cílem je zhodnocení stávající marketingové komunikace a navržení komunikační strategie v souladu s principy integrované marketingové komunikace. Diplomová práce představuje aktuální přístupy k marketingové komunikaci …víceAbstract:
The theme of this thesis is the proposal of integrated marketing communication of automotive division of leading world supplier in automotive industry in czech and slovak republic. The goal is the evaluation of current marketing communication and the proposal of communication strategy in line with the principles of integrated marketing communication. The thesis introduces the actual approaches in marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 2. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Marie Hesková, CSc.
- Oponent: Eva Jaderná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Vzhledem k použití citlivých firemních údajů prosím o odložení zveřejnění o 3 roky. Regarding to the usage of sensitive company information, please postpone the publication for 3 years
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 1. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of Marketing Communication of the Praga Medica Dental Department
Natalja Ljamceva -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Adéla Pechánková -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev