Analýza postavení a efektivnosti interních public relations v konkrétní společnosti – Ing. Tereza Košatová
Ing. Tereza Košatová
Bachelor's thesis
Analýza postavení a efektivnosti interních public relations v konkrétní společnosti
Internal Public Relations and the Analysis of Their Position and Effectiveness in a Specific Company
Abstract:
Úspěch jakékoliv společnosti je závislý na její vnitřní stabilitě. Vnitřní stability lze dosáhnout jedině v případě, že zaměstnanci jsou informovaní, loajální, motivovaní, angažovaní a chtějí se podílet na chodu firmy. Všech těchto stavů pomáhají dosáhnout aktivity interních public relations. Hlavní cíle interních public relations jsou zprostředkovat zaměstnancům relevantní sdělení, podporovat otevřenou …moreAbstract:
The sucess of any company depends on its internal stability. This can be achieved through well-informed, loyal, motivated, engaged employees who want to participate in the company’s operations. Activities promoting the internal public relations help to reach these criteria. The main objectives of internal public relations are: to supply relevant information, to encourage open communication, to create …moreKeywords
Integrovaná marketingová komunikace public relations interní public relations informace zaměstnanci vedení společnost nástroje interní komunikace interní kampaň motivace angažování zaměstnanců. Integrated marketing communication internal public relations information employees management company internal communication tools internal campaign motivation employee engagement.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rvoy3/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2011
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: Ing. Tereza Dvořáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOŠATOVÁ, Tereza. \textit{Analýza postavení a efektivnosti interních public relations v konkrétní společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/9j43g3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová