Analýza postavení a efektivnosti interních public relations v konkrétní společnosti – Ing. Tereza Košatová
Ing. Tereza Košatová
Bakalářská práce
Analýza postavení a efektivnosti interních public relations v konkrétní společnosti
Internal Public Relations and the Analysis of Their Position and Effectiveness in a Specific Company
Anotace:
Úspěch jakékoliv společnosti je závislý na její vnitřní stabilitě. Vnitřní stability lze dosáhnout jedině v případě, že zaměstnanci jsou informovaní, loajální, motivovaní, angažovaní a chtějí se podílet na chodu firmy. Všech těchto stavů pomáhají dosáhnout aktivity interních public relations. Hlavní cíle interních public relations jsou zprostředkovat zaměstnancům relevantní sdělení, podporovat otevřenou …víceAbstract:
The sucess of any company depends on its internal stability. This can be achieved through well-informed, loyal, motivated, engaged employees who want to participate in the company’s operations. Activities promoting the internal public relations help to reach these criteria. The main objectives of internal public relations are: to supply relevant information, to encourage open communication, to create …víceKlíčová slova
Integrovaná marketingová komunikace public relations interní public relations informace zaměstnanci vedení společnost nástroje interní komunikace interní kampaň motivace angažování zaměstnanců. Integrated marketing communication internal public relations information employees management company internal communication tools internal campaign motivation employee engagement.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rvoy3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová