Andrej Melnyk

Bakalářská práce

Vliv marketingové komunikace na spotřební rozhodování zákazníků na sekundárním trhu v České republice

The impact of a marketing communication on consumers decision making on the secondary market in Czech republic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá specifikacemi marketingu módního průmyslu, respektive marketingovou komunikací a jejím vlivem na spotřební rozhodování zákazníků se detailním pohledem na kolaboraci společnosti Adidas s Kanye Westem. Cílem této bakalářské práce je zjistit, zdali je spolupráce Adidasu s postavou Kanyeho Westa zodpovědná za současné postavení společnosti Adidas na trhu obuvi a na trhu sekundárním …více
Abstract:
This thesis covers specifics of fashion marketing, marketing communication and it's impact on consumers decision making with focus on collaboration of Adidas with Kanye West. The goal of this Bachelor's thesis is to find out, whether collaboration between Adidas and Kanye West is responsible for Adidas’s position on the secondary market and it's popularity among millenials. In the thesis, there are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
  • Vedoucí: Olga Horová
  • Oponent: Peter Kováč

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77017