Žák se specifickými poruchami učení – Mgr. Veronika Bidrmanová
Mgr. Veronika Bidrmanová
Bakalářská práce
Žák se specifickými poruchami učení
Student with learning disabilities
Anotace:
Žák se specifickými poruchami učení Bakalářská práce je zaměřena na specifické poruchy učení žáků. Je rozdělena do 4 kapitol. První kapitola je věnována vývoji názorů na specifické poruchy učení, etiologii SPU, vzdělávání studentů s SPU, legislativě a školským poradenským zařízením, specifikám vývoje dítěte školního věku. Druhá kapitola je věnována symptomatologii SPU – dyslexii, dysgrafii, dysortografii …víceAbstract:
Student with specific learning disabilities The thesis is focused on specific learning disabilities of pupils. It is dividend into four chapters. The first chapters is devoted to development of views on specific learning disabilities, the etiology of the specific learning disabilities, education of students with learning disabilities, legislation and school counseling, specifics of the development …víceKlíčová slova
dyslexie dysgrafie dysortografie dyskalkulie dyspinxie dysmúzie dyspraxie etiologie symptomatologie specifické poruchy učení výchova vzdělávání reedukace. dyslexia dysgraphia dysortographia dyscalculia dyspinxia dysmuzia dispraxia etiology symptomatology specific learning disabilities education training reeducation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kkhk7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2011
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Kristýna Balátová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lenka Slepičková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Barbora Vodičková -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
Specifické poruchy učení u žáků střední školy
René Sabl -
Zvládání školní zátěže dětmi se specifickou poruchou učení a dětmi bez specifické poruchy učení
Markéta Lenzová -
Specifické poruchy učení v dospělosti
Petra Halová -
Specifické poruchy učení u studentů na střední škole
Petra Ryšková -
Specifické poruchy učení u žáků základní školy
Sabina Klimešová -
Dyskalkulie a jiné specifické poruchy učení v matematice
Lucie Plodíková