Komunikace na sociálních sítích v rámci franchisových firem – Vira Ivančova
Vira Ivančova
Master's thesis
Komunikace na sociálních sítích v rámci franchisových firem
Communication on social networks within franchise companies
Abstract:
Tato diplomová práce zkoumá způsob komunikace franchisových firem na sociálních sítích s ohledem na organizaci komunikace mezi franchisorem a franchisanty a jejich způsob kontroly a regulace. Cílem práce je identifikovat způsob komunikace na sociálních sítích v rámci českých franchisových firem a na základě výsledků výzkumů zhodnotit přístup franchisových firem ke komunikaci na sociální síti Facebook …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the franchise companies and their way of communication on social networks and does so with the organization of communication between the franchisor and franchisee and means of its control and regulations. The aim of this thesis is to identify the way of communication on social networks within Czech franchise companies and, based on the research, evaluate their approach …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 10. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80340
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2020
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Marcela Zamazalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80340
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev