Marketingová strategie obchodního řetězce spánkových studií – Jana Machalová
Jana Machalová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie obchodního řetězce spánkových studií
Marketing strategy of chain store with sleep showrooms
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie společnosti provozující řetězec spánkových studií a zabývající se především prodejem matrací a postelí. V literární rešerši je zachycena problematika dotýkající se marketingové strategie a jejích jednotlivých částí. V navazující vlastní části je stěžejním bodem analýza situační, ale i vnějšího a vnitřního prostředí vyúsťující ve SWOT analýzu …moreAbstract:
The bachelor's thesis follows up with the proposal of a marketing strategy for a company keeping a chain of sleep showrooms and dealing primarily with the sale of mattresses and beds. The literature search covers issues related to the marketing strategy and its individual parts. In the following part, the key point is the situation analysis, but also the external and internal environment surround-ings …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MACHALOVÁ, Jana. \textit{Marketingová strategie obchodního řetězce spánkových studií}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/9ryi62/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Trade management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev