Návrh marketingové komunikace Hvězdárny a planetária Brno – Ekaterina Leonenko
Ekaterina Leonenko
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace Hvězdárny a planetária Brno
Proposal of marketing communication for Brno Observatory and Planetarium
Anotace:
Tato práce zaměřena na vytvoření doporučení pro zlepšení online marketingové komunikace vybrané společnosti. Základem pro tvorbu nové strategie je analýza vnějšího a vnitřního prostředí, jejíž výsledky dávají ucelený obraz o nutných změnách. Nová doporučení slouží ke zvýšení počtu odběratelů a míry zapojení na oficiálních stránkách vybrané společnosti.Abstract:
This work is focused on creating recommendations for improving the online marketing communication of a selected company. The basis for creating a new strategy is an analysis of the external and internal environment, the results of which give a comprehensive picture of the necessary changes. The new recommendations are used to increase the number of subscribers and the engagement rate on the social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Oponent: Jiří Smetana, Mgr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev