Marketingová strategie firmy Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s. r. o. – Bc. Tereza Hejnová
Bc. Tereza Hejnová
Master's thesis
Marketingová strategie firmy Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s. r. o.
Marketing strategy of the Coca-Cola HBC Czech Republic and Slovakia, s. r. o. Company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout vlastní doporučení a možné změny v marketingové strategii společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o., která se zaměřuje na výrobu, distribuci a prodej nealkoholických a alkoholických nápojů. Dílčím cílem je zanalyzovat současnou marketingovou strategii …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the marketing strategy of the company Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. The main goal of the diploma thesis is to propose its own recommendations and possible changes in the marketing strategy which focuses on soft and alcoholic beverages. The partial goal is to analyze the current marketing strategy of the company. The thesis explains the issues of marketing strategy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HEJNOVÁ, Tereza. \textit{Marketingová strategie firmy Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s. r. o.}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/9u6cdg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights