Marketingová strategie firmy Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s. r. o. – Bc. Tereza Hejnová
Bc. Tereza Hejnová
Master's thesis
Marketingová strategie firmy Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s. r. o.
Marketing strategy of the Coca-Cola HBC Czech Republic and Slovakia, s. r. o. Company
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout vlastní doporučení a možné změny v marketingové strategii společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o., která se zaměřuje na výrobu, distribuci a prodej nealkoholických a alkoholických nápojů. Dílčím cílem je zanalyzovat současnou marketingovou strategii …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the marketing strategy of the company Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. The main goal of the diploma thesis is to propose its own recommendations and possible changes in the marketing strategy which focuses on soft and alcoholic beverages. The partial goal is to analyze the current marketing strategy of the company. The thesis explains the issues of marketing strategy …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HEJNOVÁ, Tereza. \textit{Marketingová strategie firmy Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s. r. o.}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/9u6cdg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Názov
Vložil
Vložené
Práva