Marketingová komunikace webových stránek vybraného města – Bc. Jaroslav Veselý
Bc. Jaroslav Veselý
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace webových stránek vybraného města
Marketing Communications of websites of a selected town
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je na základě provedené analýzy webových stránek města zjistit, jakým způsobem město komunikuje se svými občany a navrhnout případná zlepšení v této komunikaci. Důležitým faktorem zkoumaným při analýze těchto stránek je marketingová komunikace a její efektivita. V teoretické části je pojednáváno o historii internetové komunikace, o legislativě potřebné při tvorbě webových stránek …viacAbstract:
The purpose of this thesis is, based on the analysis of the city's website, to find out how the city communicates with its citizens and to suggest possible improvements in this communication. An important factor examined in the analysis of the site is marketing communication and its effectiveness. The theoretical part deals with the history of Internet communication, legislation required for creating …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/zlkcz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2015
- Vedúci: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev