Bc. Simona Košková

Bachelor's thesis

Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě Fairmade s.r.o.

Efective online marketing communication of selected organisation - Fairmade s.r.o.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je popsat dosavadní komunikační nástroje společnosti Fair Made s.r.o., zanalyzovat jejich efektivitu a následně navrhnout zlepšení v rámci získaných dat a informací, které může společnost implementovat do svého plánování. Teoretická část je věnována shrnutí teoretických poznatků z oblasti marketingu. Praktická část je věnována stávající marketingové komunikaci společnosti …more
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is describe the existing communication tools of Fair Made s.r.o., to analyze their effectiveness and then to suggest improvements in the data and information that the company can implement into their plannig. The theorerical part is devoted to a summary of theoretical knowledge in the field of marketing. The practical part is devoted to the current marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Ondřej Bačina
  • Reader: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.