Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě Fairmade s.r.o. – Bc. Simona Košková
Bc. Simona Košková
Bachelor's thesis
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě Fairmade s.r.o.
Efective online marketing communication of selected organisation - Fairmade s.r.o.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je popsat dosavadní komunikační nástroje společnosti Fair Made s.r.o., zanalyzovat jejich efektivitu a následně navrhnout zlepšení v rámci získaných dat a informací, které může společnost implementovat do svého plánování. Teoretická část je věnována shrnutí teoretických poznatků z oblasti marketingu. Praktická část je věnována stávající marketingové komunikaci společnosti …moreAbstract:
The goal of this bachelor thesis is describe the existing communication tools of Fair Made s.r.o., to analyze their effectiveness and then to suggest improvements in the data and information that the company can implement into their plannig. The theorerical part is devoted to a summary of theoretical knowledge in the field of marketing. The practical part is devoted to the current marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/x7ong/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Ondřej Bačina
- Reader: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOŠKOVÁ, Simona. \textit{Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě Fairmade s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2021. Available from: https://theses.cz/id/9z187w/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev