Komunikace rozvojových záměrů měst s lokálními stakeholders – Nikola Kinkorová
Nikola Kinkorová
Master's thesis
Komunikace rozvojových záměrů měst s lokálními stakeholders
Communication of development plans of cities with local stakeholders
Abstract:
Diplomová práce se zabývá aplikací marketingových principů v oblasti městského rozvoje. Hlavním cílem práce je vypracovat návrh efektivního komunikačního plánu pro města a obce, který podpoří interakci a participaci s lokálními stakeholdery. Návrh vychází z dobrých příkladů z praxe, podmínek města Strakonice a potřeb lokálních stakeholderů. Teoretická část přibližuje management, participaci a komunikaci …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the application of marketing principles in the field of urban development. The main goal of the work is to develop a proposal for an effective communication plan for cities and municipalities, which will support interaction and participation with local stakeholders. The proposal is based on good examples from practice, the conditions of the city of Strakonice and the needs …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/94529
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2024
- Supervisor: Martin Luštický
- Reader: Martin Musil
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94529
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková