Vliv marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu na rozhodování spotřebitele – Edita Těšínská
Edita Těšínská
Diplomová práce
Vliv marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu na rozhodování spotřebitele
The influence of pharmaceutical industry's marketing communication on consumer's decision-making
Anotace:
Diplomová práce představuje marketingovou komunikaci ve farmaceutickém prů-myslu z pohledu spotřebitelů. Zaměřuje se na to, jak spotřebitelé vnímají marketingovou komunikaci v této oblasti a jaký vliv má na rozhodování spotřebitele v případě nákupu volně prodejných léčiv. Cílem je zjistit, kdo je pro spotřebitele nejdůvěryhodnější zdroj informací, na základě kterého se rozhodují o nákupu volně prodejných …víceAbstract:
This master thesis introduces the pharmaceutical industrys marketing communication from the consumers point of view. It is aimed at consumers perception of the marketing communication in this area and at the way it influences their choice in purchases of over-the-counter drugs. Its goal is to find out which source of information leading to the final decision over the purchase of an over-the-counter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49706
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
- Vedoucí: Ondřej Lešetický
- Oponent: Petr Svoboda
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49706
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev