Výzkum indoor reklamy v nákupních centrech ve městě Plzeň – Bc. Simona HUBÁČKOVÁ
Bc. Simona HUBÁČKOVÁ
Diplomová práce
Výzkum indoor reklamy v nákupních centrech ve městě Plzeň
Research of indoor advertising in shopping centers in the city of Pilsen
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem indoor reklamy v nákupních centrech ve městě Plzeň. Jejím cílem je analyzovat vnímání reklamy ve vybraných nákupních centrech nakupujícími. Teoretická část práce vymezuje základní definice a klíčové pojmy na základě dostupné odborné české i zahraniční literatury. Tato část obsahuje východiska pro marketingovou komunikaci, reklamu, jednotlivé druhy indoor prostředků …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the topic of indoor advertising in shopping centers in the city of Pilsen. The main objective is to analyze the perception of advertising in selected shopping centers by the shoppers. The theoretical part of the thesis defines the fundamental definitions and key terms which are based on the study of professional literature. This part of the thesis introduces the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HUBÁČKOVÁ, Simona. Výzkum indoor reklamy v nákupních centrech ve městě Plzeň. Plzeň, 2023. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní centra v Evropě a České republice
Jiří Husička -
Nákupní centra v České republice a na Slovensku
Michaela Kratochvilová -
Nákupní centra v Brně-geografická analýza dostupnosti
Marek Sedláček -
Možnosti ochrany veřejného prostoru obchodního centra Vaňkovka
Klára Kadlecová -
Nákupní zvyklosti a spokojenost zákazníků vybraného nákupního centra
Markéta BLAŽKOVÁ -
Nákupní centra a jejich vliv na utváření "mall junkies" ve městech: na příkladu nákupního centra Šantovka v Olomouci
Martin TURČÍNEK -
Nákupní centra a nákupní cestovní ruch
Gréta Klčová -
Zvuk jako aktér - moc a organizace v prostoru nákupního centra
Tereza Pantůčková