Analýza aktivit turistických regionů na sociálních sítích – Claudia Srníková
Claudia Srníková
Bachelor's thesis
Analýza aktivit turistických regionů na sociálních sítích
Analysis of the Activities of Tourist Regions on Social Networks
Anotácia:
Cílem práce je provést komparativní analýzu aktivit turistických regionů na sociálních sítích a z této analýzy vyvodit odpovídající závěry a doporučení pro efektivní komunikaci. V teoretické části jsou vymezeny oblasti zkoumání v cestovním ruchu a to řádná rajonizace především České republiky. Práce se primárně zaměřuje na turistické regiony na Moravě, které jsou dále porovnávány s vybranými zástupci …viacAbstract:
The purpose of this essay is to carry out a comparative analysis on the tourism regions on social media and websites. And from this anaylisis we can provide results and suggestions for more efficient communication. In this theory part, we focus especially on tourism in regionalisation Czech Republic. This work is primarily focusing on tourism regions such as Morava and then we compare them to other …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52665
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2016
- Vedúci: Martin Musil
- Oponent: Pavel Švanda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52665
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev