Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu – Bc. Šárka Opekarová
Bc. Šárka Opekarová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybraného podnikatelského subjektu. K analýze současné marketingové komunikace vybraného podnikatelského subjektu posloužily výsledky dotazníkového šetření, rozhovoru s majitelem a metody pozorování. Dotazníkové šetření bylo vyhodnoceno pomocí grafů, kontingenčních tabulek a chí-kvadrát testu. V rámci výzkumu byla zkoumána současná marketingová …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication in chosen business subject. Contemporary marketing communication in the chosen business subject was analysed by results of questionnaire surveys, interviews with the owner and method of observation. The questionnaire surveys were evaluated by graphs, pivot tables and chi-square test. The research dealt with contemporary marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/zrhxn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2019
- Vedúci: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petra Matoušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Guerilla marketing a jeho podoby
Adéla Bukovská -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Michael Chamráth -
Guerilla marketing - analysis of a practical example
Magda Zaoralová -
Guerilla marketing- analýza praktického příkladu
Martin Běhůnek -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Ivana Knapová -
Guerilla marketing
Petra Hložková -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Václav Martin -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek