Bc. Martina Ganobčíková

Bachelor's thesis

Analýza obsahu reklamního spotu

Analysis of an advertisement spot
Abstract:
Tématem práce je vytvoření obsahové analýzy vybraných televizních spotů zaměřených na dětské spotřebitele. Hlavním cílem práce je zhodnotit vybrané televizní spoty a porovnat jejich vliv na chování spotřebitele. Práce je rozdělená na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vytyčeny základní pojmy – reklama, SWOT analýza a spotřebitel. Velká pozornost je věnována televizní reklamě. Praktická …more
Abstract:
The theme of the work is to create a content analysis of selected television commercials aimed at children consumers. The main goal of this work is to evaluate selected TV spots and compare their impact on consumer behavior. The work is divided into theoretical and practical. In the theoretical section set out the basic terms - advertising, SWOT analysis and consumer. Much attention is devoted to television …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 7. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 8. 2014
  • Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní