Bc. Martina Ganobčíková
Bachelor's thesis
Analýza obsahu reklamního spotu
Analysis of an advertisement spot
Abstract:
Tématem práce je vytvoření obsahové analýzy vybraných televizních spotů zaměřených na dětské spotřebitele. Hlavním cílem práce je zhodnotit vybrané televizní spoty a porovnat jejich vliv na chování spotřebitele. Práce je rozdělená na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vytyčeny základní pojmy – reklama, SWOT analýza a spotřebitel. Velká pozornost je věnována televizní reklamě. Praktická …moreAbstract:
The theme of the work is to create a content analysis of selected television commercials aimed at children consumers. The main goal of this work is to evaluate selected TV spots and compare their impact on consumer behavior. The work is divided into theoretical and practical. In the theoretical section set out the basic terms - advertising, SWOT analysis and consumer. Much attention is devoted to television …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 7. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/csop8/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2014
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová