Bc. Martina Ganobčíková

Bakalářská práce

Analýza obsahu reklamního spotu

Analysis of an advertisement spot
Anotace:
Tématem práce je vytvoření obsahové analýzy vybraných televizních spotů zaměřených na dětské spotřebitele. Hlavním cílem práce je zhodnotit vybrané televizní spoty a porovnat jejich vliv na chování spotřebitele. Práce je rozdělená na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vytyčeny základní pojmy – reklama, SWOT analýza a spotřebitel. Velká pozornost je věnována televizní reklamě. Praktická …více
Abstract:
The theme of the work is to create a content analysis of selected television commercials aimed at children consumers. The main goal of this work is to evaluate selected TV spots and compare their impact on consumer behavior. The work is divided into theoretical and practical. In the theoretical section set out the basic terms - advertising, SWOT analysis and consumer. Much attention is devoted to television …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní