Bc. Olga Miroshnichenko

Bachelor's thesis

Studie možností reklamy v cestovním ruchu

Study of Tourism Advertising possibilities
Abstract:
MIROSHNICHENKO Olga. Studie možností reklamy v cestovním ruchu. [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s.r.o. Praha: 2018. 68 stran. Reklamní trh cestovního ruchu se v současné době aktivně rozvíjí a vyžaduje hledání nových forem a metod. Cestovní ruch v moderním světě je nemožné si představit bez reklamy. Reklama představuje část podnikání, marketingu, systému řízení turistických …more
Abstract:
MIROSHNICHENKO Olga. Study of Tourism Advertising possibilities. [Bachelor´s Dissertation] The Institute of Hospitality Management in Prague 8, Ltd. Prague: 2018. 68 pages. Advertising market in tourism is actively developing and requires the search for new forms and methods. It is impossible to imagine tourism in the modern world without advertising. Advertising is part of the business, marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 1. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 1. 2019
  • Supervisor: Ing. Jan Mastný
  • Reader: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze