Studie možností reklamy v cestovním ruchu – Bc. Olga Miroshnichenko
Bc. Olga Miroshnichenko
Bachelor's thesis
Studie možností reklamy v cestovním ruchu
Study of Tourism Advertising possibilities
Abstract:
MIROSHNICHENKO Olga. Studie možností reklamy v cestovním ruchu. [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s.r.o. Praha: 2018. 68 stran. Reklamní trh cestovního ruchu se v současné době aktivně rozvíjí a vyžaduje hledání nových forem a metod. Cestovní ruch v moderním světě je nemožné si představit bez reklamy. Reklama představuje část podnikání, marketingu, systému řízení turistických …moreAbstract:
MIROSHNICHENKO Olga. Study of Tourism Advertising possibilities. [Bachelor´s Dissertation] The Institute of Hospitality Management in Prague 8, Ltd. Prague: 2018. 68 pages. Advertising market in tourism is actively developing and requires the search for new forms and methods. It is impossible to imagine tourism in the modern world without advertising. Advertising is part of the business, marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 1. 2019
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/l4msa/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 1. 2019
- Supervisor: Ing. Jan Mastný
- Reader: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev