Adam Langer
Bachelor's thesis
Internetová reklama průmyslových podniků
Internet Advertising of Industrial Enterprises
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zaměřit se na internetovou reklamu průmyslových podniků. Z informací z konkrétního podniku, bude provedena analýza výdajů za internetovou reklamu v rámci šesti let a porovnání investic do televizní reklamy a internetové reklamy. Dále bude tato práce zaměřena na to, do kterých médií svou reklamu podnik umisťuje. Teoretická část popisuje definice reklamy a marketingu, …moreAbstract:
The goal of this work is to focus on Internet advertising of industrial enterprises. Of informations from specific business, will execute analyze of costs for internet advertising within the 6 years and comparison investment to the television and internet advertising. Further will this work focuse on place, in which will yours advertising put. The theoreticall part describe advertising and marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/106142
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2014
- Supervisor: Ekaterina Grakova
- Reader: Václav Nétek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LANGER, Adam. \textit{Internetová reklama průmyslových podniků}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2014. Available from: https://theses.cz/id/bd73n3/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBachelor programme / field:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev