Chování spotřebitele na trhu s krmivem pro kočky – Bc. Kristýna Konečná
Bc. Kristýna Konečná
Diplomová práce
Chování spotřebitele na trhu s krmivem pro kočky
Consumer behaviour in Cat Food Market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu s krmivem pro kočky. Specifikuje se na identifikaci faktorů, potřeb a preferencí spotřebitelů, které ovlivňují jejich chování při nákupním rozhodovacím procesu. Primárním zdrojem dat pro analýzu spotřebního chování bylo dotazníkové šetření, kterého se zúčastnilo 378 respondentů. Pro následné zpracování získaných dat bylo využito orientační …víceAbstract:
This diploma thesis deals with consumer behaviour on the cat food market. It specifies on identification of factors, needs and preferences of consumers which influence their behaviour at purchase decision making. The main source for analysis of consumer behaviour was a questionnaire survey concluded on sample of 378 respondents. For the following obtained data processing were used orientation and correlation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Bc. Ondřej Melichar, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová