Bc. Michael Kalina

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace restaurací v ČR

Marketing communication of Czech restaurants
Abstract:
V roce 2008 nastal velký rozmach slevových portálů ve světě a o rok později i v České republice. A s tím přišla i možnost, jak prorazit na trh plný konkurence s využitím služeb slevových portálů, které mají velký dosah při oslovování klientů. Tato práce se zabývá marketingovou komunikací restaurací, přičemž se nejvíce zaměřuje na slevové portály. Hlavním cílem práce je navrhnout doporučení pro gastronomické …more
Abstract:
In 2008 came a great expansion of discount portals all over the world and a year later as well in Czech Republic. With its arrival opened the possibility of forcing one’s way through market filled with competition using services of discount portals, which posses the quality of reaching to customers. This bachelor work deals with marketing communication of restaurants focusing primarily on discount …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2015
  • Supervisor: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
  • Reader: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze