Marketingová komunikace restaurací v ČR – Bc. Michael Kalina
Bc. Michael Kalina
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace restaurací v ČR
Marketing communication of Czech restaurants
Anotácia:
V roce 2008 nastal velký rozmach slevových portálů ve světě a o rok později i v České republice. A s tím přišla i možnost, jak prorazit na trh plný konkurence s využitím služeb slevových portálů, které mají velký dosah při oslovování klientů. Tato práce se zabývá marketingovou komunikací restaurací, přičemž se nejvíce zaměřuje na slevové portály. Hlavním cílem práce je navrhnout doporučení pro gastronomické …viacAbstract:
In 2008 came a great expansion of discount portals all over the world and a year later as well in Czech Republic. With its arrival opened the possibility of forcing one’s way through market filled with competition using services of discount portals, which posses the quality of reaching to customers. This bachelor work deals with marketing communication of restaurants focusing primarily on discount …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13494/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedúci: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KALINA, Michael. \textit{Marketingová komunikace restaurací v ČR}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/bnquzr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev