Chování spotřebitelů na trhu s oblečením pro děti do 3 let – Bc. Hana Holasová
Bc. Hana Holasová
Diplomová práce
Chování spotřebitelů na trhu s oblečením pro děti do 3 let
Consumer behavior on the clothing market for children under 3 years of age
Anotace:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu s dětským oblečením pro děti do 3 let. Cílem práce je navrhnout doporučení pro subjekty působící na trhu s dětským oblečením v České republice. Práce se orientuje na identifikaci fak-torů, které ovlivňují před nákupní, nákupní i ponákupní chování spotřebitelů na tomto trhu, jejich preference a přesvědčení. Pro zkoumání chování spotřebitelů na …víceAbstract:
This diploma thesis deals with consumer behaviour on the children´s clothing market under 3 years of age. The aim of this thesis is to propose recommenda-tions for entities operating on the children´s clothing market in the Czech Repub-lic. Thesis focuses on identification of factors which affect the preferences of con-sumers, their testimonies and describe their purchase decision process. To inves …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová