Analýza marketingové komunikace divize Abbott Diabetes Care, spol. Abbott Laboratories, s.r.o. – Mirka Iblová
Mirka Iblová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace divize Abbott Diabetes Care, spol. Abbott Laboratories, s.r.o.
Marketing communication within Abbott Laboratories Ltd. division of Abbott Diabetes Care
Anotace:
Tato práce pojednává o analýze marketingové komunikace divize Abbott Diabetes Care společnosti Abbott Laboratories s.r.o. podnikající na trhu farmaceutického průmyslu. Samotné analýze předchází teoretická část zaměřena na tradiční složky komunikačního mixu. V praktické části jsou následně aplikovány teoretické poznatky na vybraném příkladu společnosti. Na základě provedené analýzy jsou navržena doporučení …víceAbstract:
This dissertation discusses the analysis of marketing communication within Abbott Laboratories Ltd. division of Abbott Diabetes Care, which carry business within the market of pharmaceutical industry. Prior to the analysis, the focus is on the theoretical part of the traditional components of the communication mix. In the practical part, the theoretical knowledge is then applied to the chosen example …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13135
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2009
- Vedoucí: Jan Procházka
- Oponent: Iveta Holbová Melíšková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13135
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev