Mirka Iblová

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace divize Abbott Diabetes Care, spol. Abbott Laboratories, s.r.o.

Marketing communication within Abbott Laboratories Ltd. division of Abbott Diabetes Care
Anotace:
Tato práce pojednává o analýze marketingové komunikace divize Abbott Diabetes Care společnosti Abbott Laboratories s.r.o. podnikající na trhu farmaceutického průmyslu. Samotné analýze předchází teoretická část zaměřena na tradiční složky komunikačního mixu. V praktické části jsou následně aplikovány teoretické poznatky na vybraném příkladu společnosti. Na základě provedené analýzy jsou navržena doporučení …více
Abstract:
This dissertation discusses the analysis of marketing communication within Abbott Laboratories Ltd. division of Abbott Diabetes Care, which carry business within the market of pharmaceutical industry. Prior to the analysis, the focus is on the theoretical part of the traditional components of the communication mix. In the practical part, the theoretical knowledge is then applied to the chosen example …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2009
  • Vedoucí: Jan Procházka
  • Oponent: Iveta Holbová Melíšková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/13135