Psychologické faktory ovlivňující podporu prodeje – Bc. Petr Neckař
Bc. Petr Neckař
Diplomová práce
Psychologické faktory ovlivňující podporu prodeje
Psychological factors affecting sales support
Anotace:
Diplomová práce se věnuje tématu využití psychologie v oblasti marketingu. Jejím cílem bylo zhodnotit marketingové aktivity vybrané společnosti, konkrétně AAA Auto. Teoretická část se zaměřila na představení poznatků týkajících se možností podpory prodeje, a to i s využitím aspektů psychologických, a také na psychologii reklamy. Praktická část pak byla rozdělena na dvě části, první hodnotila online …víceAbstract:
The diploma thesis is devoted to the topic of the use of psychology in marketing. Its aim was to evaluate marketing activities of a selected company – AAA Auto. The theoretical part focused on introduction of findings on sales promotion possibilities and its psychological aspects including advertising psychology. The practical section was divided into two parts. The first one evaluated on-line banner …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/doojw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Uplatnění psychologie v marketingu
Šárka Hejhalová -
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon -
Uplatnění psychologie v marketingu
Tereza Tomášková -
Uplatnění psychologie v marketingu
Kristýna Kastenová -
Uplatnění psychologie v marketingu
Hana Skarbinová -
Image v marketingu z pohledu psychologie
Cristina Burlac -
Psychologie v marketingu
Tomáš Vlček -
Uplatnenie psychológie v marketingu
Kristína Baráthová