Využití metody The Question Formulation Technique k rozvoji počáteční čtenářské gramotnosti u žáků v primárním vzdělávání – Mgr. Soňa Hýblová
Mgr. Soňa Hýblová
Master's thesis
Využití metody The Question Formulation Technique k rozvoji počáteční čtenářské gramotnosti u žáků v primárním vzdělávání
Use of the Question Formulation Technique to Develop Reading Literacy in Primary Education
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na rozvoj čtenářské gramotnosti a kritického myšlení žáků prvního stupně základních škol prostřednictvím metody The Question Formulation Technique. Tato metoda vznikla pod záštitou americké organizace The Right Question Institute s cílem rozvíjet u žáků dovednost klást otázky, kriticky myslet a budovat zodpovědnost a nadšení ze svého učení. Teoretická část práce vymezuje …moreAbstract:
This thesis focuses on the development of reading literacy and critical thinking in primary school students through The Question Formulation Technique. This method was developed under the auspices of The Right Question Institute, an American organization, to develop students' questioning skills, critical thinking, and building responsibility and enthusiasm for their learning. The theoretical part of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/a7v5x/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2024
- Supervisor: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Reader: Mgr. Lucie Grebíková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HÝBLOVÁ, Soňa. \textit{Využití metody The Question Formulation Technique k rozvoji počáteční čtenářské gramotnosti u žáků v primárním vzdělávání}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/c1w9qs/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Čtenářská gramotnost Jak vychovat z dítěte čtenáře?
Beatrice DUBOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků na konci 1. vzdělávacího období ve vztahu k vyučovací metodě
Jana Kalinová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie
Sára ČERNÁ -
Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD
Simona Gernatová -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Čtení s porozuměním u žáků s dyslexií ve srovnání s žáky intaktními ve 2. až 5. ročníku ZŠ
Monika SATTLEROVÁ -
Rozvoj čtení s porozuměním v běžné výuce 3. třídy základní školy
Ivona Čermáková -
Hodnocení učebnice: čtení s porozuměním v angličtině pro žáky s dyslexií
Martin Kubíček