Bc. Natalia Ustinova
Bachelor's thesis
Umění v marketingu a komunikaci
Arts in Marketing and Communication
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem 3D filmů, jejích rozvojem a zavadením na trh. Tato téma je v dnešní době velice aktuální, protože 3D technologie jsou velmi popularní v současném světě. Předmětem zkoumání bylo zjištění existence poptávky na filmy tohoto formátu a úvahy o úspěchu 3D filmů. Práce je rozdelena na dvě časti - teoretickou a praktickou. Hlavním cílem této práce je zkoumání a ověřování …moreAbstract:
This bachelor work deals with the topic of 3D films, their development and bringing to the market. Nowadays, this theme is very topical, because the 3D technology is very popular in modern world. The subject of the research was to determine the existence of demand for movies in this format and reflections on the success of 3D movies. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rbl9b/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 11. 2015
- Supervisor: Mgr. Václav Jánoščík, Ph.D.
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev