Kateřina Novotná

Bachelor's thesis

Prezentace kulturní akce a její vizuální identita

Presentation of a cultural event and its visual identity
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vnější prezentací kulturní události, komunikací s divákem a celkovou strategií marketingové komunikace. Teoretická část je tedy věnována především marketingové komunikaci a komunikačnímu mixu, dále i komunikaci vizuální, zejména corporate designu, image a vizuální identitě celkově. Praktická část je pak zaměřena na konkrétní příklad hudebního festivalu Mighty Sounds, jeho …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the external presentation of a cultural event, communication with a spectator and with the overall strategy of marketing communication. The theoretical part is mainly engaged in marketing communication and communication mix, as well as visual communication, especially corporate design, image and visual identity in general. The practical part is focused on a specific example …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 2. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 6. 2011
  • Supervisor: Barbara Hucková
  • Reader: Václav Riedlbauch

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/27883