Mnemotechnické pomůcky pro učení gramatiky německého jazyka – Natálie Rašková
Natálie Rašková
Bakalářská práce
Mnemotechnické pomůcky pro učení gramatiky německého jazyka
Mnemonic aids for learning German grammar
Anotace:
Mnemotechnická pomůcka je slovní či grafická konstrukce podporující uchování informace v mozku. Práce se zabývá možnostmi využití takovýchto pomůcek pro ulehčení učení různých gramatických jevů německého jazyka. V teoretické části práce jsou analyzovány učebnice a webové stránky s cílem najít optimální způsob pro výuku žáků. Praktická část je zaměřená na vyhledávání mnemotechnických pomůcek ve vybraných …víceAbstract:
Mnemotechnik ist eine verbale oder grafische Konstruktion, die das Behalten von Informationen im Gehirn unterstützt. Die Arbeit beschäftigt sich mit den Möglichkeiten, solche Hilfsmittel einzusetzen, um das Erlernen verschiedener grammatikalischer Merkmale der deutschen Sprache zu erleichtern. Im theoretischen Teil der Arbeit werden Lehrbücher und Webseiten analysiert, um den optimalen Weg für den …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB15635
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2024
- Vedoucí: doc. PhDr. Jana Ondráková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Martina Hoffmannová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 9. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání / Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková -
Výuka chemických výpočtů v rámci distanční výuky
Kristýna Kolaciová -
Výuka českého jazyka ve 3. ročníku ZŠ v kombinaci prezenční a dálkové výuky
Hana Jordánová -
Výuka tématu "Tropické oblasti" v geografické gymnaziální výuce
Karolína Derahová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
4. 9. 2024
Kohout, J.
4. 9. 2024