Integrace žáka s vývojovou dysfázií do základní školy – Mgr. Monika Dokoupilová
Mgr. Monika Dokoupilová
Diplomová práce
Integrace žáka s vývojovou dysfázií do základní školy
Integration of a pupil suffering from developmental dysphasia in elementary school
Anotace:
Anotace Diplomová práce „Integrace žáka s vývojovou dysfázií do základní školy“ pojednává o problematice vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií v systému běžných základních škol v České republice. Teoretická část práce se věnuje nejrůznějším pohledům na pojem komunikace, řeč a jazyk. Charakterizuje také ontogenetický vývoj s ohledem na jazykové roviny v řeči dítěte. Informuje o vymezení narušené komunikační …víceAbstract:
Annotation The diploma thesis „Integration of a pupil suffering from developmental dysphasia in elementary school” deals with issues of the education of pupils with developmental dysphasia in the system of standard elementary schools in the Czech Republic. The theoretical part of the paper is devoted to various insights relating to communication, speech and language. It also describes ontogenetic development …víceKlíčová slova
integrace individuální vzdělávací plán vývojová dysfázie komunikativní kompetence narušená komunikační schopnost rámcový vzdělávací program legislativa učitel žák základní škola rozhovor dotazník. integration individual educational plan developmental dysphasia communicative competence disrupted communicative capability General Education Programme legislation teacher pupil elementary school interview questionnaire.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i5pn9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2010
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Narušená komunikační schopnost při psychotickém onemocnění - možnosti logopedické intervence
Zuzana Vihanová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Jana Kakáčová