Optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace zdravotní pojišťovny – Bc. Lukáš Janeček
Bc. Lukáš Janeček
Master's thesis
Optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace zdravotní pojišťovny
Optimization of marketing communication tools with a health care insurer
Anotácia:
Abstrakt Diplomová práce řeší téma „Optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace zdravotní pojišťovny“. Z tohoto důvodu představí marketing, jako podpůrný nástroj k dosažení cílů společnosti, v tomto případě zdravotní pojišťovny (ZP). Pro vysvětlení aplikace marketingové komunikace na zdravotní pojišťovnu jsou představeny odchylky tohoto oboru oproti jiným komerčním firmám a jsou vysvětlena …viacAbstract:
Abstract This thesis addresses the topic of "Optimizing selection of marketing communication tools health insurance." For this reason introduce marketing as a support tool for achieving the company's goals, in this case the health insurance company (ZP). For an explanation of the application of marketing communications for health insurer presents variations of this field compared to other commercial …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mdw0h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedúci: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev