Použití videomodelingu k nácviku funkční hry u dětí s poruchami autistického spektra – Bc. Kateřina ROČKOVÁ
Bc. Kateřina ROČKOVÁ
Diplomová práce
Použití videomodelingu k nácviku funkční hry u dětí s poruchami autistického spektra
Play Development of Children with Autism Spectrum Disorder at Preschool Age Using Video Modeling
Anotace:
Cílem této práce je zhodnotit, zda je metoda videomodelingu účinná k nácviku funkční hry u vybraných dětí s poruchami autistického spektra. V teoretické části se zabýváme poruchami autistického spektra. Dále vymezujeme hru a její znaky, popisujeme projevy ve hře dětí s PAS a poukazujeme na to, proč je třeba hru u těchto dětí rozvíjet. Následně pojednáváme o videomodelingu jako metodě k rozvoji hry …víceAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate an efficiency of using a videomodeling to teach a functional play to children with autism spectrum disorders. In the theoretical part, we deal with the autism spectrum disorders. In the next part, we define the term play and its characteristics, we describe play of children with ASD and point out reasons for the necessity of its improving. Furthermore, we focus …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Urbanovská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROČKOVÁ, Kateřina. \textit{Použití videomodelingu k nácviku funkční hry u dětí s poruchami autistického spektra}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/cgm1tk/.
Jak správně citovat práci
ROČKOVÁ, Kateřina. Použití videomodelingu k nácviku funkční hry u dětí s poruchami autistického spektra. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozdíly v postojích studentů vysokých škol k dětem s poruchami chování a dětem s mentálním postižením
Alice Staňková -
Analýza motivace osobních asistentů pro práci s jedinci s poruchami autistického spektra
Terezie Kvasničková -
Praktické zkušenosti odborných pracovníků ZŠ s dětmi s poruchami chování
Marie Provazníková -
Porovnání osobnosti dětí s poruchami chování a zdravých dětí s pomocí TCI-A
Irena Košíčková -
Životní situace rodin s dětmi s poruchami autistického spektra
Petra Daňková -
Integrace dítěte s poruchami chování a s deprivačním syndromem na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Suráková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra s využitím Edukačně-hodnotícího profilu
Lucie Šťastná -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva