Hodnocení marketingové komunikace společnosti Domov - realitní kancelář v.o.s. – Bc. Jan Kindl
Bc. Jan Kindl
Diplomová práce
Hodnocení marketingové komunikace společnosti Domov - realitní kancelář v.o.s.
Evaluation of marketing communications Domov - realitní kancelář v.o.s.
Anotace:
Diplomová práce je věnována analýze marketingové komunikace vybrané společnosti a návrhu úprav strategie pro příští období.Teoretická část se primárně zabývá problematikou marketingové komunikace a vysvětluje pojmy a jednotlivé nástroje, které jsou dále používány v empirické části práce. V úvodu empirické části je charakterizována vybraná společnost a její postavení na trhu. Následuje zhodnocení stávající …víceAbstract:
The thesis is devoted to the analysis of marketing communication of a selected company and to the design of the strategy modifications for the next period. The theoretical part deals primarily with issue of marketing communication and explains the concepts and the different tools that are also used in the empirical part. There is the particular company and its market position characterized at the beginning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva