Marketingová komunikace značky Lidl na českém trhu v porovnání s konkurencí – Alena Motáňová
Alena Motáňová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace značky Lidl na českém trhu v porovnání s konkurencí
Marketing communication of the Lidl brand on the Czech marekt in comparison with the competition
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Lidlu na českém trhu. V rámci hlavního cíle práce byla analyzována marketingová komunikace Lidlu. Vedlejší cíle byli naplněny na základě porovnání dané analýzy s analýzou marketingové komunikace sesterské společnosti Kaufland. Na základě porovnání bylo zjištěno, že dané společnosti nemají výrazné rozdíly v jejich komunikaci a některé komunikační nástroje …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing communication of Lidl on the Czech market. As part of the main objective of the work, Lidl´s marketing communication was analysed. The secondary objectives were fulfilled based on the comparison of the given analysis of the marketing communication of the sister company Kaufland. Based on the comparison, it was found that the given companies do not have significant …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 1. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 7. 2. 2024
- Supervisor: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
- Reader: Eva Jaderná, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / specializace:
Ekonomika a management / Marketing and Sales Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights