Analýza online marketingových aktivit obchodu s bytovým textilem – Bc. Gabriela Lichá
Bc. Gabriela Lichá
Master's thesis
Analýza online marketingových aktivit obchodu s bytovým textilem
Analysis of online marketing activities of a fabric store
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá online marketingovými aktivitami vybraného obchodu s bytovým textilem. Teoretická část práce se věnuje především objasnění základních pojmů týkajících se online marketingu a popisu těch marketingových kanálů, na kterých je zkoumaný obchod aktivní. V praktické části jsou poznatky z teoretické části aplikovány na online marketing tohoto obchodu s bytovým textilem. Nejdříve …moreAbstract:
This diploma thesis deals with online marketing activities of a selected fabric store. The theoretical part of the thesis deals mainly with the clarification of basic concepts related to online marketing and a description of those marketing channels on which the researched store is active. In the practical part, the findings from the theoretical part are applied to the online marketing of this fabric …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 7. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/nt47u/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 9. 2022
- Supervisor: Ing. Markéta Bartoníčková
- Reader: Mgr. Lukáš Porsche, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LICHÁ, Gabriela. \textit{Analýza online marketingových aktivit obchodu s bytovým textilem} [online]. Brno, 2022 [cit. 2023-10-03]. Available from: https://theses.cz/id/cpzhvt/. Master's thesis. Masaryk University, Faculty of Arts. Thesis supervisor Ing. Markéta Bartoníčková.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Analýza systému Google Analytics a jeho využití v e-businessu
David Slánský -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Online marketing analytics tools
Daria Schmidt -
Analýza a optimalizace webových stránek za využití nástroje Google Analytics
Václav Hájek -
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Alexandra Vavrušková