Analýza online marketingových aktivit obchodu s bytovým textilem – Bc. Gabriela Lichá
Bc. Gabriela Lichá
Master's thesis
Analýza online marketingových aktivit obchodu s bytovým textilem
Analysis of online marketing activities of a fabric store
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá online marketingovými aktivitami vybraného obchodu s bytovým textilem. Teoretická část práce se věnuje především objasnění základních pojmů týkajících se online marketingu a popisu těch marketingových kanálů, na kterých je zkoumaný obchod aktivní. V praktické části jsou poznatky z teoretické části aplikovány na online marketing tohoto obchodu s bytovým textilem. Nejdříve …viacAbstract:
This diploma thesis deals with online marketing activities of a selected fabric store. The theoretical part of the thesis deals mainly with the clarification of basic concepts related to online marketing and a description of those marketing channels on which the researched store is active. In the practical part, the findings from the theoretical part are applied to the online marketing of this fabric …viacKľúčové slová
online marketing SEO reklama sociální sítě Google Analytics advertisement social media
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nt47u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2022
- Vedúci: Ing. Markéta Bartoníčková
- Oponent: Mgr. Lukáš Porsche, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Práce na příbuzné téma
-
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Analýza systému Google Analytics a jeho využití v e-businessu
David Slánský -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Online marketing analytics tools
Daria Schmidt -
Analýza a optimalizace webových stránek za využití nástroje Google Analytics
Václav Hájek -
Analýza e-shopu pomocí Google Analytics, SEO a testování v laboratoři použitelnosti
Petr Šimek -
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva