Jakub Mádle

Bakalářská práce

Návrh vstupu e-shopu na trh z pohledu marketingu

Plan of market entry of internet store from marketing point of view
Anotace:
Tato práce se zabývá návrhem vstupu nového e-shopu na trh. Cíli této práce je posouzení trendů na českém knižním trhu s návazností na zahraničí, sestavení marketingového mixu e-shopu a první komunikační kampaně. Při zpracování práce se vycházelo z odborných publikací, periodik, výzkumů a zkušeností majitele podniku. Zjištění této práce je, že v dnešní době ubývá čtenářů v České republice. I přes tento …více
Abstract:
This thesis is dealing with plan of market entry of internet store. Goals of this thesis are to analyse trends on the Czech literature market in connection with situation on abroad markets, draw up marketing mix of internet store and draw up first communication campaign. Professional publications, periodicals, researches and experiences of business owner were used to write this thesis. Output of this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 1. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Monika Ryšavá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31346

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management