Product placement ve vybraných pořadech českých televizí – Bc. Magda Průšková
Bc. Magda Průšková
Master's thesis
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Product placement in Selected programmes of Czech television
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku product placementu ve vybraných pořadech českých televizí. Práce vychází z teoretických východisek z oblasti marketingové komunikace a vymezuje legislativní rámec product placementu. Vlastní výzkum pak spočívá v analýze souboru kazuistik vybraných pořadů České televize a v případové studii konkrétního projektu České televize. Cílem této práce je průzkum vybraného …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on product placement in selected programmes of Czech Television. The thesis is based on theoretical starting points in the field of marketing communication and it specifies a legal framework of product placement. The survey itself uses a complex analysis of choosen casuistics of Czech Television programmes and a case study of a particular project of Czech Television. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fqaea/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2017
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Ing. Jaroslav Vítek, MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev