Kateřina Vansová

Bakalářská práce

Návrh komunikační strategie a budování značky Vivaco.

Communication Strategy Proposal and the Vivaco Brand Building.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématy marketingové komunikace, budování značky, plánování a tvorby komunikační strategie. Hlavním cílem práce je návrh komunikační strategie pro společnost Vivaco. Dílčím cílem práce je budování značky, zvýšení povědomí o značce, integrace a modernizace marketingové komunikace značky. Na základě teoretických východisek práce, dat získaných analýzou vnějšího i vnitřního prostředí …více
Abstract:
The bachelor thesis presents topics on marketing communication, brand building, planning and creation of communication strategy. The main goal of this work is to create a proposal of communication strategy for the brand Vivaco. The partial goal of the work is to build a brand, increase brand awareness, and integrate and modernize marketing communication. Based on the theoretical part, the external …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
  • Oponent: Leopold Tanner, MSc MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON