Návrh komunikační strategie a budování značky Vivaco. – Kateřina Vansová
Kateřina Vansová
Bakalářská práce
Návrh komunikační strategie a budování značky Vivaco.
Communication Strategy Proposal and the Vivaco Brand Building.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématy marketingové komunikace, budování značky, plánování a tvorby komunikační strategie. Hlavním cílem práce je návrh komunikační strategie pro společnost Vivaco. Dílčím cílem práce je budování značky, zvýšení povědomí o značce, integrace a modernizace marketingové komunikace značky. Na základě teoretických východisek práce, dat získaných analýzou vnějšího i vnitřního prostředí …víceAbstract:
The bachelor thesis presents topics on marketing communication, brand building, planning and creation of communication strategy. The main goal of this work is to create a proposal of communication strategy for the brand Vivaco. The partial goal of the work is to build a brand, increase brand awareness, and integrate and modernize marketing communication. Based on the theoretical part, the external …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Oponent: Leopold Tanner, MSc MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev