Bc. Václav Petr

Bachelor's thesis

Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti

Influence of marketing communication on behaviour of consumer society
Abstract:
V této práci se věnuji tomu, jak firmy zahrnují spotřebitele velkým množstvím výrobků a služeb. Pozoruji, jak je konzumní chování společnosti závislé na marketingové strategii a komunikaci. Jak na člověka působí reklama, která je prakticky všude kolem nás. Tato práce je zaměřena na problematiku marketingové komunikace. Cílem je poukázat, jaké formy marketingové komunikace banky využívají a jak to klienti …more
Abstract:
In this work I focus how companies involve consumers with a great deal of products and services. I see how consumer behavior is dependent on marketing strategy and communication. How does advertising work, which is virtually all around us. This work is focused on the issue of marketing communication. The aim is to point out what forms of marketing communication the bank uses and how the clients perceive …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 10. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 10. 2018
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní