Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti – Bc. Václav Petr
Bc. Václav Petr
Bachelor's thesis
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Influence of marketing communication on behaviour of consumer society
Abstract:
V této práci se věnuji tomu, jak firmy zahrnují spotřebitele velkým množstvím výrobků a služeb. Pozoruji, jak je konzumní chování společnosti závislé na marketingové strategii a komunikaci. Jak na člověka působí reklama, která je prakticky všude kolem nás. Tato práce je zaměřena na problematiku marketingové komunikace. Cílem je poukázat, jaké formy marketingové komunikace banky využívají a jak to klienti …moreAbstract:
In this work I focus how companies involve consumers with a great deal of products and services. I see how consumer behavior is dependent on marketing strategy and communication. How does advertising work, which is virtually all around us. This work is focused on the issue of marketing communication. The aim is to point out what forms of marketing communication the bank uses and how the clients perceive …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 10. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/row98/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 10. 2018
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev