Specifické rysy marketingové komunikace generace Z – Ester Totzauerová
Ester Totzauerová
Bakalářská práce
Specifické rysy marketingové komunikace generace Z
Specifics of marketing communication of Generation Z
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je vhodná marketingová komunikace směrem ke generaci Z. Cílem práce je zjistit, jak efektivně komunikovat s generací Z a poskytnout značkám doporučení při cílení na tuto generaci. Teoretická část se zabývá obecnými marketingovými pojmy a zejména charakteristikou generace Z a jejím vztahem k marketingové komunikaci. Praktická část se zabývala provedením výzkumu o vnímání marketingové …víceAbstract:
The subject of this bachelor's thesis is appropriate marketing communication towards generation Z. The aim of the thesis is to find out how to communicate effectively with the generation and to provide recommendations to brands when targeting this generation. The theoretical part deals with general marketing terms and especially the characteristics of generation Z and its relationship to marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pátík
- Oponent: Zdeněk Hašek, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Digitální marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva