Bc. Miroslav Koláček

Bachelor's thesis

Výběr a návrh implementace CRM systému pro podporu obchodně marketingových aktivit firmy

Abstract:
Potřeba navázání dlouhodobého vztahu se zákazníkem je jedním z hlavních poslání moderního marketingu. Prostředkem, který v tomto ohledu může firmám znatelně pomoci, jsou systémy CRM. Tato práce mapuje principy vztahů se zákazníkem a jejich naplňování v různých CRM systémech. V rámci výzkumu práce podrobněji rozpracovává proces identifikace potřebných funkcí, postup jakým vybrat vhodný systém dle nastavených …more
Abstract:
The need to establish a long-term relationship with the customer is one of the main missions of modern marketing. The instruments which may significantly help to companies in this matter are CRM systems. This thesis maps the principles of relations with the customer and their implementation in different CRM systems. In the context of research the thesis elaborates in greater detail the process of identifying …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Petr Hanzal, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jakub Hořický

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management